Haticeedmrr canım biz eti bile yiyoruz ben biraz erken başlattım galiba, meyveleri bile sert olduğu gibi veriyorum, salatalığı eline veriyorum kırt kırt yiyor… tavuk et olduğu gibi veriyorum genelde…. Korkmayın alışır öğürüyordu en başlarda şimdi alıştı