Nebis beni o kordondan 2 tane olması gerekirken 1 taneydi bana da down sendromlu olabilir dediler yada düşük kilolu doğabilir dedi en iyi ihtimal. 1 ay önce doğum yaptım çok sağlıklı çok şükür 37+5 te doğmasına rağmen 3240 gr doğdu kilosu da düşük değildi. Ama genetik hastalık ve down için fetal DNA testi yapıyorlar maddi durumunuz varsa yaptırın içiniz rahat etsin o korku ve şüpheyle hamilelik zehir oluyor çünkü.