Canselheves sabredin bende aglayarak emzirdim günlerce, krem ,silikon uc hic biri fayda etmedi. Sütyen takmayın hava alsin , sürekli ılık suyla yıkayın göğsünüzü , göğüs pedi filan kullanmayın, her emzirme sonrasi sütün yağli olan kısmından göğsünüze sürün. Eger biri yarildiysa o göğsünüzü bir kac gün vermeyin ordaki sütü sağıp şırıngayla verebilirsiniz ben çığlık atiyordum acıdan böyle böyle düzeliyorum 38 gün oldu