Kızlar merhaba bebeğim tam 4 aylık ve yaklaşık 1.5 aydır sürekli ali ağzındaydı normal bir durum bu ama 1 haftadır alt kısımlar çok şişti ve baya çıkıntılar var alt yanlara özellikle doktorumuz ilk yanlardan çıkarabilir buda normal dedi ama jel kullansam mı diyorum bir arkadaşımın bebeği dentigel kullanıyormuş doktorum bir işe yaramaz dedi ama bilmiyorum kullanan varmı etki gördünüz mü? Şimdiden teşekkür ederim...