Ben öncesinde böyle besleniyordum. Şimdi tekrar dönmek istiyorum ama midem çöplük gibi ve karbonhidrat batağına düşmüş durumdayım. Uyku düzenine bağlı olarak yapılabileceğini düşünüyorum. Bir de rengin börekçi var instagramda emziren anneler için 12-14 arası açlık penceresi ve 3 ana temiz öğün öneriyor.