merhaba bebeğim 2 aylık. Laktoz intoleransı var relactaz damla çok iyi geldi fakat sütüm ara ara azalıyor. Diyet mama verdi doktor fakat tadı çok kötü olduğu için içmiyor. Normal mama verip relactaza devam etsem bir sıkıntı olur mu? Yaşayan var mı bu durumu