Assyavrl Rdn Yani sendromda yok değil. Ama asıl niyetim işi ertelemek 🙈 Bebeğim suan 1 buçuk aylık. 2 aylıkken iznim bitiyor 😕 Bu rapor işime yarayacak alabilirsem
Assyavrl portakallikekim Öyle bi rapor varmış valla 😄 bende kamuda çalışıyorum bebeğim 1 buçuk aylık suan 2 aylıkken iznim bitiyor. Bunu araştırıyorum şuan yöntemini öğreneyim 😄
Assyavrl Rdn Hangi bölümden aldınız doğum doktoru mu veriyor bunu. Ay yardımcı olun lütfen 😄 Bide doğum izini bittikten hemen sonra mi alınıyor bu
Rdn Assyavrl evet iznim bittiği gün hemen rapor basladı yok psikiyatrdan aldım ordan da bi sürü dr onayına düşüyonheyet rapıru gibi ben 40 gün almıştım🥶🥶