Biz 6. Gün 17 çıkınca yatış yaptık sonra 7 ye düştü çıktım hastaneden . Şimdi 59 günlük bebeğim hala ara ara uyanmıyor uyandıramıyorum. Etrafımda ki herkes bebek bu uyur kuruntu yapma diyor. Ama bana sanki değeri tekrar yükseldi de ondan uyanmıyor gibi geliyor. Psikolojim mi bozuldu yoksa vücudu tekrar mı sarardı anlayamıyorum. Dün gece 4 buçuk saatin sonunda anca uyandırdım. Annemde kayınvalidem de eşimde artık kendi uyanır alarm kurmana gerek yok diyor . Ama ben dayanamayıp 2 saatte emzirmeye çalışıyorum. Ama 4 buçuk saate ne yaparsam yapayım anca uyanıyor geceleri. Çok çaresizim . Şırnak’ta yaşıyoruz. Geçen böyle oldu gittik sonuç 8 çıktı. Adam çok istersen yatıralım çocuğu diyip dalga geçiyor bide. Acile getirmeye korkar oldum.