Sarisin Girne12 benimki 1 yaşında hala aynı 😄 bebek her zaman acıktığı için emmek istemez. İlgi için sevgi için oyun için sıkıldığı için vs vs sonsuz liste 😊 doyduğundan eminseniz endişe etmeyin
Sdks Girne12 çokkk normal benimki öyle uyur öyle kalkardı bazen brn emzirir annem altını değiştirirdi şuan 10 aylık ve o halinden eser yok :)
Handan57 Girne12 ay ewt hic sorma 😂😂😂 Sdks benimkisi beni emzik niyetine kullaniyo o şekilde uyuyor emerken 😀
Handan57 Girne12 ay ewt hic sorma 😂😂😂 Sdks benimkisi beni emzik niyetine kullaniyo o şekilde uyuyor emerken 😀
sabirsizbebek15 Girne12 yazık kuzucuklara annesiyle tek bağı artık meme 😊 tek yapabildikleri emmek zaten anlamak lazım. Bırak emsin emmese de kalsın orda hissetsin seni 🥰
ayssmt Girne12 normal bnm oglumu ilk uc gun icinde sabaha kaadar bi fiil emmisti inanmasi guc ama hastanede sandalyenin ustunde sabaha kadar emzirdim ilk zamanlar ole oluo sobra cabuk doyuyolar