Merveeemeeliss Omerasaf44 süt parası için başvuru yspmadım sağlık ocağına gittiğimde oradaki hemşire doğum oldu diye sisteme girince 2 ay snra yattı doğum parası içinde eşim kızımın kümliği ile başvuru ysptı 300 tl yatıcakmış 1 ay snra