Hanımlar cpxuugunu buraya gönderip memnun olan yada şikayeti olan var mı
Semaab merhaba bir bilgim yok fakat kapaklıda mı oturuyorsunuz?
Semaab bende kapaklıda oturuyorum ama bilgim yok üstte kalsın
Semaab fiyat konusunda bilginiz var mi acaba
Semaab merhaba kres hakkinda bilgi sahibi oldunuz mu
Up
Kızlar
Üstte kalsın
🌼
❣️
Hu huuuu
…
Kuzeymomss merhaba evet kapaklı da oturuyorum
EmirMom merhaba kapaklinin hangi mahallesi iyi acaba siz nerde oturuyorsunuz
Deletedmom_18 ben bahçelievlerde oturuyorum yıldızkent ve organize güzek bence
Deletedmom_18 ben Atatürk Mahallesi nde oturuyorum cok memnjnjm
Kapaklıda oturmuyorum ama postunuz üstte kalsın belki bilen biri çıkar
EmirMom tesekkur ederim eşim bulmus bile kiralik ev nasil alisicam bilmiyorum
Deletedmom_18 nerde bulmuş
Deletedmom_18 hayır maalesef yok
EmirMom inonu mahallesi