Annemkuzum12 Bebegim 9 aylik dun kusma sikayeti ile geldik kana idrara bakildi cigerleri susuz kalmis dediler suan istahsiz hic yemek veya mam icmiyor ne yapmam lazim arkadaslar serum tok tutar mi
sevgii_123 Annemkuzum12 bol su içir emzir canım serumun yok tutacağını sanmıyorum vücudu su kaybettiği için vermişler sanırım
GezginPaNDa Annemkuzum12 evet tok tutar. Ben 6 gün hiç bir şey yiyip icmeden sadece serum ile beslendim açlık hissetmedim ve de 2 kilo almışım
Minikbebe Annemkuzum12 evet su ve glikoz vardır serumda yani açsanız sussuz kalmışsanız serum sizi kurtarır
Annemkuzum12 sevgii_123 emzirmiyorum mama kullaniyoruz ek gida ve mamayi reddediyor ya ac yasiyor resmenn
sevgii_123 Annemkuzum12 benim kızımda aynıydı bir hafta öncesine kadar yoğurt meyve fln çorba dene iki kaşık bile içse yeter midesi ne kadar zaten su içir çizgi film ile dene birde benim kızımda iki gündür normale döndü
Kaymaklibiskuvi Verilen serum içeriğine göre değişir ancak ishal için takıldıysa hem sıvı hem de elektrolit desteği için takılmıştır besin değeri de oluşturmuştur yine de siz sıvı alımını desteklemeye çalışın geçmiş olsun
Annemkuzum12 sevgii_123 cok gecmis olsun bende bolca su veriyorum zaten azar azar 1 2 kasik yiyor istahsiz yani insaAlalh duzelir suan ilac tedavisi ve serum yiyor