Arkadaşlar merhaba ben daha önce de buraya yazmıştım kabızlık sorunu kızım 2 yaşında beni emerken hiçbir sorun yoktu ama 3 ay önce emzirmeyi bıraktım ve 3 aydır kabızlık çekiyoruz doktora götürdüm dupalac diye şurup verdi ilk kullanmaya başladığımda faydasını gördük ama gene aynı acile götürdüm lavman yazdı öğün yaptı ama 3 gündür gene yapamıyor zorluyo agliyo hüngür hüngür ama yok yapamiyor yaşayan varmı boyle birşey