ebrukaya23 bizde 2 aya kadar uzamis sarilik vardi sebebi idrar yollarinda enfeksiyon varmis dogum yaptığın yerde kapmis olmali doktorum oyle soyledi dogum aninda oluyormus yani 1 hafta igne vuruldu bacaklarindan gecti cok sukur tedavisi ya hastaneye yatiriyorlar yada igne sanirim bise oyle demisti doktorumuz cok huzursuz eder emmek bile istemez