Kızım 1 yaşında ayağımda sallayarak uyutuyorum normalde de hemen uyumaz ama en azından uyurdu salladıkça son bir aydın ayağıma koyduğum an bağrıyor kalmak istiyor uyumak istemiyor geceleri de uyanıp sağa sola dönüyor bazen beşikte oturuyor ağlıyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum uyku düzenimiz sıfır çok yoruldum otursa benimle oturur uyumaz büyük insan gibi 7-8 saat uyku zor uyuyor sizlerde de böyle mi ne yapmam lazım tecrübeli anneler fikrinize ihtiyacım var teşekkür ederim ☺️