Benim bebeğim de hiç emmedi 4 ay sağarak verdim hep hiç artmadı benimde sonra zaten iyice azaldı süt gelmedi gelmeyince gelmiyor ne yaparsanız yapın bende herşeyi denedim kullandım 4 ay anca anne sütü verdim sonrası yok çok stres yapmayım kendinize herkes herşeyi konuşur en iyi bebeğe bakacak olan sizsiniz emzirmekle anne olmayı bağdaştıranlar cahil kesim utansın