Şöyleki hastalığı geçirmek aşıdan bile fazla koruyor biz korona olduk annemde 3 ay önce olmuştu bize bakmasına rağmen hiç korona geçmedi çünkü bağışıklığı var korona olmazsınız ama antibiyotik kullanıyor başka mikrop gelir derseniz gitmeyin isterseniz