Sym68 4 aylıktan beri kime olarak diyo ama 8 9 ay civarı anneyi sevgi sözcüğü sanarak kullaniyodu bebeklerini sevmek istediğinde sarıldığında anneee diye sarilirdi Ben ona öyle sarılıp seviyorum diye büyük ihtimalle onu sevgi sözcüğü zannetti uzunca bir süre onlarlık civarı falan sanırım bilinçli bir şekilde anne demeye başladı tam hatırlamıyorum yalan olmasın ama yaşına girdiğinde yani anne diyordu bana bilerek