Zkybgm Allah gebelikte ki diş ağrısını kimseye vermesin çünkü parol dışında ilaç yok o ağrıyı bildiğin çekiyorsun. Ben sezeryan olurken dişim diye sızlanıyordum suratım şişmişti. Hamile kalcam diyen herkese de derim dişlerini yaptır diye inanılmaz süt ürünü tüketirim ona rağmen mahvoldum. Son 3 ayım ağlayarak geçti, dikişli dikişli diş çektirdim , antibiyotik kullandım emzirirken . Bence yaptırın hiç riske atmayın, benim sağlam olan dişlerim gitti.