AktifAnnee İlk 1ay emdi 3 aylığız emmiyor. Avent silikonlularından aldım aventin hafif olanlarından aldım en son chicco yarım damak aldım yok emmiyor😐
Firdeskoseci AktifAnnee canım bende ilk 3 ay çok uğraştım almayınca almıyovdemekki deyip bıraktım. Ama bu sefer parmak emmeye başlayınca bunu bıraktırmaya daha zorlanırım diye yine emziği vermeye çalıştım evde 8-9 emzik vardır. Tam 5 buçuk aylıkken aventin damla şeklinde olan silikon uçlısını almış ben öğlen işten geldiğimde emiyordu şaşırdım. Özel bişey yapmadık da çocuk bizim ısrarımızdan bıkıp aldı heralde 😂şimdi 14 aylık gün içinde o kadar çok almaz ağlarsa falan ama yatarken mutlaka emer.
Melismetee Avent ultra ait veya fre flow denediniz mi benim oğlumda her memeyi denedik 3,5 aylıkken avent fre flowu tuttu her uykusu gelince verdim pes etmedim hiç her gün verdim o attı ben verdim tuttu şimdi uyurken emiyor
AktifAnnee Melismetee evet ddnedim sizin gibi atıyor bakalım bnde sürekli vereyimm atmasına rağmen inşallah alır