damla- şarjlı dyson kullanıyorum 3 yıldır. Maşallah maşallah maşallah 🧿 hiçbir sıkıntısı yok. Yatak başlığıma kadar süpürüyorum. Birçok başlığı var. O zamanlar v10 animal modelini 3400 liraya almıştım indirimden. Akşamın saat 10’unda metro marketi arayıp nolur satmayın geliyoruz diye yalvarmıştım. Marketi bile kapattırmamıştım 🙈 çekimi güçlü olduğu için orta güçte kullanıyorum. Hatta bazen düşük güçte kullanıyorum halıda. Ona rağmen çok güzel süpürüyor