5 buçuk aylık kızım var. Dün ateşi 38.5 olunca acile götürdük kulak enfeksiyonu varmış dedi doktor antibiyotik verdi damla verdi kulağa. Çok yükselirse öyle fitil de verebilirsin dedi. Ama bi türlü ateşi 38 den aşağı düşmüyor. İlaçlar iyi gelir ama dimi sizde yaşadınız mı nasıl bi yol izledinz kaç güne geçti ateşi filan. Calpol veriyorum 6 saatte bir. Bide sürekli ılık duşa sokuyorum ama anlık düşüyo sadece ateşi. Fitil de sürekli vermek istemiyorum. 3 gün sonra düzelir diyorlar doğrumu