Merhaba güzel anneler 🌸 3aylık bebeğimi bugün klips yöntemiyle sünnet ettirdik pazartesi günü klips cıkacak bebeğim okadar çok agladıki doktorun anlattıklarından hiçbir şey anlayamadım klips çıktığında ne olacak nasıl cıkacak çıktıktan sonra orda açık yara mı oluyor iyileşme süreci nasıl çıktıktan sonra şu 3 günmü zor yoksa klips çıktıktan sonrası mı bilenler aydınlatabilirmi lütfen