sifauzun2 ah canım benim 4 aylık olduk hala çekiyorumm 6 ayda rahatlarsın dediler 2 ay daha direniyorum 🤯 ilk öncelikle sana yardımcı olayım her bez değişiminde karnına ve poposuna ılık zeytin yagı ile masaj yap aşagıya dogru yanlardan sonra ılık havlu koy karnına koy koy çek bi kaç kere dene sonra ayaklarını karnına it faydası olucaktır. Gaz damlası iiçin erken başlama şimdi sen yediklerine dikkat et ben sebze hiç yemiyodum hepsi gaz katagorisinde diye bu seferde kaka yapamamaya başladııı öyle olunca bu ay sebze cok yedim kakası yumusadı biraz daha. Gecen gün grip oldum tesadüf ılhlamur çayı içtim baktım rahat pırt yapmaya başladı mutlaka dene kimyon iç bebeğe tohumundan kaynat gergğn iç hala içerim 5 ay oldu rezene iç milupanunkini içebilirsin humanada şeker çok yüz üstü yatır benim oğlum gece gündüz hep yüz üstü yattı halada öyle yatar kafası sivri oldu 😍 başka sormak istediğin varsa yardımcı olabiliirim emerken kafası yukarda dursun emdikten sonra dik pozisyondan 10 dakika gezdir öyle yatagına koy daha birsürü sey yaptımda uzman oldum gaz konusunda 😅 umarım seninki kısa sürede biter🙏🏻