Serpilctn Bebeğim 2 aylık bu iki gündür arada sırada oluyor ama mama verdikten sonra gazını çıkartıyorum gazını çıkarırken onunla birlikte az bisi mayalanmis bi şekilde çok az çıkarıyor neden acaba hiç olmamış ti iki gündür oluyor oda hep değil ama
MinikMucizeeemm Serpilctn peynir eksiği tarzında kusuyorsa fazlasını çıkartıyor ve sütün yarıyor derler. Gazını çıkartıyor o fazlalığı da çıkartıyor ki midesi rahatlıyor. Doktorum fışkırarak kusmanın sıkıntı olduğunu söylemişti kesik bi şekilde kusmanın gayet normal olduğunu söylüyordu