Aliveannesi96 wonderwoman kargolar öğlene kadar açık merkez olanlar ama para kısmı kapalı canım pandemiden beri pttde çalışıyorum
Deletedmom83610 Merkez ptt ler ctesi yarm gun acik olur genelde ptt calstm ordan biliyorum yani 2 snee once boylydi ama ilceler kapaliydi
wonderwoman Deletedmom83610 ödemeyi önden yaptık evde değiliz kargo teslim edilemedi bize eşimin adına ben gidip şubeden alsam bana verirler mi eşim gidemez çalışıyor lütfen bilgilendirin almam lazım kargoyu
wonderwoman Aliveannesi96 ödemeyi önden yaptık evde değiliz kargo teslim edilemedi bize eşimin adına ben gidip şubeden alsam bana verirler mi eşim gidemez çalışıyor lütfen bilgilendirin almam lazım kargoyu
Aliveannesi96 wonderwoman ya genel olarak kargo verilmiyor ama orda şefler oluyor eşinin kimliğini yanına al eline bi dilekçe yazı yaz işte çalıştığımdan dolayı kargoyu eşimin almasına izin veriyorum die şef halleder