Serserilikiz Bizim doktorumuz nimenrix önermedi sadeece 3kere bexsora olsa yeterli sizinkide öylemi diyor
mimikkralicesi Serserilikiz benimki ikisininde 3dozunu yaptırmamı söyledi🙄 niye herkese farklı söyleniyor anlamadım neden herkese aynı yapmıyorlar
Omom Serserilikiz bexsero b gurubu aşısı. Diğeri a grubu aşısı. B grubu menenjit çok daha sık görülüyor o yüzden öyle demiştir ama a grubu ile karşılaşmayacağının garantisi de yok
Rumeysa28 Serserilikiz malesef tam etkisi etmesi için. A ve B grubunun mutlaka yapılması lazım başka bi doktora danış aşı için
etipuf Serserilikiz bizim ilk yenidoğduğında gittiğimiz doktor ben 12 aydan önce kesinlikle önermiyorum ve yaptırmıcaz dedi. Sonra doktoru değiştirdik o doktorda önemli olan 12 aydan önce olmasıydı dedi şimdi isterseniz olun ama olmasada olur dedi ve yaptırmadık
Serserilikiz Serserilikiz @Glsh13 @mimikkralicesi @Omom @Rumeysa28 @etipuf Anlamış değilim neden yapmış olabilir doktoru degistirsem bu sefer öteki başka dicek kime inanucaz Sizinkilerde hepsi olunması gerekli diyor
Omom Serserilikiz hangisine güveniyorsanız ona inanacaksınız. İyi yorumları olan tanıdıklarınızın memnun kaldığı vs bir doktor seçebilirsiniz
Fasulye12 Serserilikiz Bize doktorumuz “ menenjitin 5 türü var ,Nimetix ve karma aşıdaki 4 üne, bexero da 5.ye etki eder “ demişti . Bir doz 2 yaşında , 2.doz 2.5 yaşında yapılacak. Ama biri önemli , diğeri önemsiz diye bir şey söylemedi.
Serserilikiz Omom malesef bizim tanıdıklarım hiç birisi çocuklarına özel aşı yaptırmadi hatta diyorlar devlet aşıları sadece önemli diğer özel aşılar kazıklamak için diyorlar anlicaginiz ben ilk yaptiracagim
CatBoy Serserilikiz Grupları farklı ikisinide yaptırmak gerekiyor. 1 yaşından sonra tek doz nimenrix yaptırabilirsiniz.