Selamlar kıymetli anneler :)
Bayramda uyku düzenimiz bozuldu ve tatlı cadım akşamları bir türlü uyumuyor, uyku gözünden akıyor.. Bir de gergin olup sürekli beni istiyor.
Saatinde yatırıyorum, mama diye kalkıp buzdolabına gidiyor (aç olmadığı halde) oyalanıyor, mızmızlanıyor..
Bu durumu yaşayan var mı, neyden kaynaklanıyor olabilir, nasıl aştınız, tavsiyeleriniz nedir? Ne olur yardım edin 20:30’da bir başlıyoruz 00:30’a kadar uyku mücadelesi vermekten eskidim, enerjim kalmadı 😩😔