Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim sürekli elini yumruk yapıp agzına götürüyor emiyor açlıktan mı yapıyor başka sebep mi bilmiyorum mama ve anne sütüyle besleniyordu son zamanlarda biberonu istemiyor sütüm de yetiyor mu bilmiyorum acaba aç mı diye düşünüyorum böyle olan var mı