girl_mother
Zaten gece 3-4 defa emmek için uyanıyor. Daha doğrusu uyanmıyor gözleri kapalı şekilde kıpır kıpır kıpraşmaya başlıyor, emzirince hareketi kesip uyumaya devam ediyor. Emzirmezsem kıpraşma şiddeti artıyor ve kendini uyandırıp ağlamaya başlıyor. Ben de o raddeye gelmeden alıp emziriyorum🙂 yani gece emme sorunu yok gündüz yapıyor onu.