Sezeryan olalı 3 ay oldu
Karnımda garip bişey başladı hani göz seğirir ya aynı öyle sol gögsümün altı tık tık atıyor.
Ya da bebeğin ilk hareketleri olur ya hıçkırık gibi öyle bişey. Hamile olsam bu kadar erkenden hıckırık hisaetmem herhalde di mi? Eşimle doğumdan sonra 2 kere birlikteliğimiz oldu. İlki 1 ay önceydi korunarak. Böyle bişey yaşayan var mı? Sinirlerde mi bişey oluyor. Dışardan da hareketi görüyorum