Bebeğim 3.5 aylık. 37 -38 inip çıkan ateşi var. Doktora götürdük boğazında kızarıklık var dedi. Dolven fitil aynı anda verdi. Uyuyor emiyor zorla geri yatıyor. Gülen durmayan bebeğimi çok özledim iyileşsin bir an önce inşallah. Hafif te öksürük var. Bir önerisi olan var mı. İlk annelik bende onla beraber hastayım muhtemelen covid bile olabiliriz.