Merve0671 Hanımlar 25 günlük bir bebeğim var elleri kolları bacakları hiç durmuyor bezini bile zor tutturuyorum sizce normal mi? Bende yenidoğn olduğu için hareketsiz olur sünnetini yaptırırım 40 ı çıkınca diyordum
Seymanurrrrr Merve0671 cok normal bitane de bende var ondan 😂 ama siz yinede yaptırın zaten bu zamanlar sürekli aglıyolar cabucak iyileşmiş olur
Merve0671 079aslankuzusu 50-60 günlükken yaptırırım diyordum ama bu kadar hareketli olacağını tahmin etmiyordum