9aylık bi bebeğim var. 6aylıkken kendi isterse her yöne dönmeye başladı genel tercihi yatmak veya oturmaktı. 9.ayda bana tutunup ayağa kalkmaya başladı bi hafta geçti şimdi koltuk kenarlarına tutunarak yürümeye başladı. Sizinkiler nasıldı? Bi kaç aya yürüyecek mi yoksa emeklemesi de gerekiyo mu