Keremikoom Gokcehanim merhaba,bende Philips aldım lakin ekranı yüzeyi çabuk çizildi sizinde öyle mi acaba ? Danışmak istedim size de🌸
Keremikoom Girlpower merhaba, birşey sorabilir miyim bende Philips aldım ama ekranı vs çabuk çizildi sizinde öyle mi daha alalı 1 hafta olmadı iade edip etmemekle kararsızimda 🙈
Gokcehanim Keremikoom 7.5 litre memnunum ne yapsam guzel oluyor ekmek kek tavuk karniyarik kofte patates közlme kizartma sufle …..
Keremikoom Girlpower ya Teşekkür ederim 🙏 olmadı iade mi etsem bilemedin benim.ki niye çizildi anlamadım bile😂😂