Kızlar bebeğim 10 ay olacak , evde mama masasında yerken yarısınıda yere atıyor tabi altına sofra bezi seriyorum ama dışarıya çıktık bebeğime bişiler verdim masa altı hep battı . Sağolsun garson hemen süpürdü ama ben huzursuz oldımuher gittiğimiz yerde böyle olcak acaba sizler nasıl bi çözüm buldunuz ?