Defne_alya2 ilk doğumumda olmuştum çok kötüydü zeytinyağı sürerek ve hergün kahvaltı da 3-4 zeytin yiyip çekirdeğini yiyerek hemoroidden kurtuldum 2.doğumda yine oldu yine aynısını yaparak geçti teyzeminde yıllardır vardı geçmeyen meme olan o da bu şekilde kurtulmuş denemek size kalmış ☺️ Ama bi krem vardı emzirenlerde kullanabiliyormuş o da çok iyi geliyormuş anestol krem de