Benim bebeğimede kilo alamadıgıniçin anne sütü + mama başladı doktor gaz problemi ve kabızlık problemi başladı bende mamayı günde 1 öğüne düşürümp bol bol emzirdim ama kabızlık ve gz problemimiz devam ettiği için gğnde 1 çay kaşıgı zeytin yagı çiriyorum bebeğim çok rahatladı bu şekilde zeyyin yagı içirdiğim için kakası ve gazı düzene bindi 3 gündür içiriyorum