Bügün tam bir aylık olduk kızım ilk 15 gün gazı yoktu masallah günde 2 bazen 3 kaka yapardı sonra birden gazı olmaya basladı ve kakasını her gün yapmamaya basladı biliyorum normal anne sütü alan bebek geç yapabılır ama biraz katıı yapmaya basladı ve yaparken çok aglıyor kuzum kendı çabasıyla yapamadı zeytinyagıyla kulak çöpü poposuna degdirince hemen yaptı doktorum öyle demişti ama kendısı yapsın istiyorum bugun de sabahtan beri sancısı var ıkınıyo ama yapamıyor kakasını benim kabız olmam bebege geçer mi bizim gibi durum da olan anneler varmı ne zamana geçer bu durum kızım ne zaman rahatlar her gün kaka yapmaya baslar acaba üzülüyorum onu böyle görünce inşallah en kısa surede düzelir