Pozitif93 Bebeğinizin bezini emzirmeden/beslemeden önce mi sonra mı değiştiriyorsunuz? Ben uyansın diye önce yapıyorum ama beslerken kakasını yada çişini yapıyor ve hep bezi kirli kalıyor gibi geliyor.
Atlasligunler Pozitif93 ben cis yapinca disari cikana kadar degistirmiyorum. Kakada ise zaten oglum bir kaka yapsa baya yapiyor ve uyusa bile degistiriyorum
Betul-08 Pozitif93 emzirmeden önce değişiyorum bende bebeğim 17 günlük emzirirce dediğiniz gibi bir daha yapıyor bende çözüm bulamadım
kelebek_17 Pozitif93 ebeler eğitimde emzirmeden önce değiştirilmesini söylemişti. mantığı ne bilmiyorum. emzirirken de mutlaka çiş yapıyor, genelde emerken sürekli ıkınıyor ve kaka da yapıyor. bilemedim 🙈