Nurgr Kızımın kolları bacakları yüzü hep sinek ısırığı oldu.Kullandığınız losyon var mı işe yarayan hemen alıcam
Patatesyanakannesii Nurgr turuncu kapakli bi sprey var kullandım 3 senedir kullanıyorum ogluma memnunum
MasalsMommy Nurgr Ben siveno kullanıyorum kızıma bir de prize raid takıyoruz geceleri. Kızım baya iyi sinekler yanaşmıyor artık ama ben mahvoldum sinekten Ya her yerim yara içinde🥲
Kubrasolmmaz Nurgr ben siveno kullanıyorum geçem yazdan beri yenisini aldım çok memnunum içeriği temiz doğal olduğu için çok şükür yaz boyu oğlumu hiç Sinek yemedi ve evimizin etrafında Gül yeşillik olmasına rağmen
Kubrasolmmaz Patatesyanakannesii kimyasal dğeil mi o bende kendim içşn kullanırım bebek için uygun mu ?
Nurgr Rozalinda dışarıya çıktığım zaman sineklik işe yaramıyor malesef o yüzden losyon soruyorum fikriniz varsa sizde söyleyin
Katya Nurgr siveno aldım ben. Gerçekten söyledikleri kadar var. 3 gündür kullanıyorum hiç ısırılmadı. Üstüne eski yaraları iyileşti çok iyi geldi kızıma