Benim 3 aylık bebeğimde beyaz balgamlı kaka yaptı dün 1.5 aydır mukuslu yapıyor boğazında sanki balgam varmış gibi ses geliyor gözü capaklanıyor kaç doktora goturduysem doğru teşhis vermemekle birlikte röntgene soktular sürekli ciğerleri temiz birseyi yok diyip gonderdiler iki gün önce gitttigim doktor ise bebeğimin dışkısindan gaita testi ve dışkı mikroskopi testi temiz çıkınca alerji belirtisi diyip tedavi de yapmadı siz tecrübeli anneler ne yaptınız