Aselprenses Arkadaşlar kac gunlugune osmaniyeye geldik kızım nemden ve sıcaktan dolayı isilik oldu boyun kısmı.ne yapabilirim :(
Meltem37 Aselprenses canim bende carsamba gunu gitmistim bendende odku yanakalrinda oglumun bisey vermei sicaktan dedi kackere banyi yaptırdığımi sordu gerekirse gun icinde 1 2 kes yaptır dedi
ezgiiturkk Aselprenses arifoğlu markasında trendyoldan yada hepsiburadadan alabilirsin canım. Doğal Gül suyu var diğer markaların Gül suyu gerçek değildir belki instagramda takip ettiğim ebeler hemşireler tavsiye ediyordu
kuzey-21 Aselprenses blmyrum ki canım ben annemden almıştım. Doğal olanından kullanın. Ben her isilik olduğunda kullanırım geçiriyor
Nefesinannesii21 Gülsuyu sık banyo nemlendirici sürmeyin bı sure terli bırakmayın sık üzerini bezini değiştirin 🤌