1Beybiletto bukaga benim kötü olmuştu ya hem sıcaklaniyordum hem üşüyordum hastaneye gidip serum taktirdim birdaha da olmadi
alinaannee bukaga çok geçmiş olsun doğru mu yaptığım bilmiyorum ama duş altında sütümü sağmıştım göğsüme masaj yapmıştım öyle rahatladım ama hala şiş ve ağrısı vardı sonra geçti
Busraata bukaga serum taktırmıştım ben çok zor atlattım, antibiyotik başladık .Kadin dogum uzmanınızla görüşün yardımcı olsun.Sık sık sütünüzü boşaltın meme masajı yapın duşta
bussraozturk bukaga benim göğüslerim yanıyordu ağlıyordum resmen çok zor duşa girince rahatlıyordum duşta tarakla taradığımı bilirim eşim memede o topak kısmı sürekli masaj yaparak eziyordu sağıyordum. Antibiyotik kullanmıştım aynı zamanda
Hfsrmznn alinaannee iyi yapmışsınız ama bebeginizi düzenli emzirin emmedigi zamanlarda da sütünüzün bı kısmını sağın ben iki üç kere oldum çok kötü ağrılı geçiyor bende hep üşüme olmustu
Hale007 bukaga bir gece hastane de yatış verildi.göğsüm biri kıpkırmızı ve şiş verdiği acı anlatılmaz yaşanır benım enfeksıyondan damarlarım tıkanmıştı zor atlattım gecmıs olsun
Minelask bukaga 40 derece ates vardı bir hafta çektim lahana sarmak iyi geliyo antibiyotik kullanmıştım bide