Z44 uyku gerilemesi değil de 2 yaş sendromu demek daha doğru olur. Herşyerde inat ettikleri gibi uyku konusunda da inatlar bu dönem. Oğlum da öyle, gece 1 de felan uyuyor. Uykusuzluktan gözleri kan canagı olmuş ama direniyor uyumuyor. Uğraşmıyorum artık, bi kenarda sızıp kalıyor. Mecalim kalmadı benim de