Merhaba yeni doğduğunda emmedi bebeğim. Biberona alıştığı için olmuş danışman desteğiyle 12. Günde emdi. Şimdi 42 günlük çok ağlıyor sürekli memede durmak istiyor. Bu yüzden çok gaz sancısı oluyor düzenli emmediği için emzik verirsem beni bırakır mı diye korkuyorum