Merhaba hanımlar. Doğumdan iki ay sonra adet görmeye başladım oğlum şuan 8.ayın içinde bu zamana kadar düzenli adet oldum ama anormal kanama oluyordu neyse. her ay 2 gün önce gelirdi bu ay ağrım belirtim var ama gelen giden yok 3-4 gün kadar gecikti dün erken gebelik testi yaptım( öyle bir ihtimal yoktu ama şüphelendim) negatif çıktı şükür birkaç yıl düşünmüyoruz çünkü. Ama neden böyle bir şey yaşadım merak ediyorum bilgisi olan, böyle bir durım yaşayan var mı merak ediyorum yorumlarda buluşalım 🥲