Hayalizlerim Kaç aylıkken yaptınız kaç doz oluyor acaba? Biz bugün yapacağız nimenrix varmış onu alacağız siz hangisini yaptınız?
Rumeysa28 Hayalizlerim 12 nimenrix 13 15 27 bexsero yapılacak tabiki yapılmalı ALLAH korusun bi menenjit virüsüne yakalanırsa eyvah para etmez sonra keşke demektense yapılması daha iyi
Atlasalinandme Hayalizlerim bexsero ve nimernix 2 türünü de yaptircaz, kac doz olması gerektiğini bebeğin ayına göre doktir karae veriyor.. biz 3. Ve 5. Ayda bexsero yaptırdık, 1 yaş sonrası 1 doz bexsero 1 doz nimernix kaldi
Hayalizlerim Rumeysa28 pnrbyrk Bizimde ilk olacak 14 aylık nimenrix yapacağız birde 2 yaşında yapılacak dedi başka birşey söylemedi bexero falanda varmış ondan bahsetmedi hiç
pnrbyrk Ben doktorumun öneri ile 1 yaşı sonra tek doz yaptırdım. Her doktorun ve annelerin kararları farklı
Rumeysa28 Hayalizlerim MENENJİT AŞISI A VE B GRUBU OLMAK ÜZERE 2 GRUBA AYRILIR BU AŞININ TAM ETKİ ETMESİ İÇİN MUTLAKA 2 GRUBUN DA YAPILMASI LAZIM BENİM DOKTORUM ÖYLE SÖYLEDİ FARKLI DOKTORUNDA GÖRÜŞÜNÜ AL DERİM BEN