Oğlum 11 ay 10 günlük. Elinden tutunca yürüyor ama kendi başına desteksiz duramıyor devriliyor. Normal mi ? Kanepe kenarına koyunca da çok adım atmıyor elinden tutunca Adım atmaya başlıyor. Bide tutunup kalkma da yok. Oğlum zaten emeklemedi her yere bizim desteğimizle gidiyor. Bebeği böyle olan var mı ?