Farahzeynep Benim kız 4 aylık mama sandalyesinde kısa süreli oturuyor, 5. Ayda daha rahat oturur diye düşünüyorum ben de 5. Ayda başlayacağım, sadece mama alıyor kızım 🙄
Busraa5858 Seraap27 ya bise merak ediyorum bende 4 aylik baslamayi dusunuyorun mama yedigi icun nasil yaptınız 6. Ay programini 4 te mi yaptınız
Meryemmtemev Busraa5858 mama içen bebelere doktorlar liste veriyor 4. Ayda başlamınız gereklerin meyve sebze suları yogurt muhallebile filan 3 gün kuralıyla
Busraa5858 Meryemmtemev ben baska sehirde oldugum icin burdaki dr lari bilmedigim icin genel olarak bilgi edinmek istemistim teşekkür ederim
Dilaraa mihranelamm birşey olmaz ben 4 aylıkken başladım alerjik bir durum olunca reaksiyon gösterir zaten anlarsınız :)
Sevecenanne mihranelamm hiç çekinmeden ver bence ben 5 aylıkken vermeye başladım elma havuç armut . Sağlık ocağındaki doktorum bile kendi bebeğine 4 aylık başlamış . Valla ne olduğı belirsiz mamaları veriyorız bunları versek ne olur 😁😁
Sevecenanne mihranelamm hiç çekinmeden ver bence ben 5 aylıkken vermeye başladım elma havuç armut . Sağlık ocağındaki doktorum bile kendi bebeğine 4 aylık başlamış . Valla ne olduğı belirsiz mamaları veriyorız bunları versek ne olur 😁😁
Sevecenanne mihranelamm hiç çekinmeden ver bence ben 5 aylıkken vermeye başladım elma havuç armut . Sağlık ocağındaki doktorum bile kendi bebeğine 4 aylık başlamış . Valla ne olduğı belirsiz mamaları veriyorız bunları versek ne olur 😁😁
Sevecenanne mihranelamm hiç çekinmeden ver bence ben 5 aylıkken vermeye başladım elma havuç armut . Sağlık ocağındaki doktorum bile kendi bebeğine 4 aylık başlamış . Valla ne olduğı belirsiz mamaları veriyorız bunları versek ne olur 😁😁
Sevecenanne mihranelamm hiç çekinmeden ver bence ben 5 aylıkken vermeye başladım elma havuç armut . Sağlık ocağındaki doktorum bile kendi bebeğine 4 aylık başlamış . Valla ne olduğı belirsiz mamaları veriyorız bunları versek ne olur 😁😁